Lid worden

Lid worden van VV Siddeburen

Voetbal kijken is leuk. Zelf voetballen op een pleintje of een grasveld in de buurt is nog leuker. Maar
er gaat niets boven een ‘echte’ wedstrijd spelen, op een officieel voetbalveld onder leiding van een
scheidsrechter. Jouw team dat het opneemt tegen een andere club, met de spanning van het winnen
of verliezen. En na afloop samen wat drinken en napraten in de kantine.

Voetbal is een aantrekkelijke, leuke en gezonde sport voor mensen in alle leeftijdscategoriën.
Voor iedereen vanaf 6 jaar is het mogelijk om lid te worden van VV Siddeburen. Ben je jonger dan 6 jaar en
je vindt voetballen toch heel leuk dan kun je bij ons ook terecht. Je speelt dan eerst bij de kabouters.
In de kabouters wordt op een speelse manier kennisgemaakt met de voetbalsport en is er nog niet de verplichting van de competitiewedstrijden.

Om lid te worden, vul je  onderstaand aanmeldformulier in. Ben je minderjarig, vul dan het formulier samen met je ouders/verzorger in. Na het invullen van dit aanmeldformulier zal de betreffend coördinator contact met je opnemen!

Lid worden

VV Siddeburen is een vrijwilligersorganisatie. Het voetbal voor de leden wordt mogelijk gemaakt door de inzet van vele vrijwilligers. Daarom zouden wij graag een beroep op onze leden (en/of hun ouders/begeleiders) willen doen. Door middel van de volgende vragen in te vullen krijgen wij een beter beeld van ons eigen netwerk. Dit betekent dat u met het aangaan van het lidmaatschap er mee akkoord gaat dat u mogelijk benaderd kunt worden voor een vrijwilligerstaak van uw keuze of naar aanleiding van uw beroep cq interesse.

Hoeveel contributie u dient te betalen kan u vinden door hier te klikken

Hierbij geeft u toestemming aan Voetbalvereniging Siddeburen om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens contributie en uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Voetbalvereniging Siddeburen.

Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Naam incassant: V.V. Siddeburen

Incassant ID: NL40ZZZ400241040000