12-02-2023

(Jeugd)scheidsrechter

De vereniging is dringend op zoek naar scheidsrechters. Vind jij het leuk om een belangrijke factor te zijn binnen onze club? Meld je dan aan om het voetbalplezier van onze vereniging verder te helpen.

Takenpakket:

• Het leiden van jeugd en/of senioren wedstrijden op de zaterdag en/of zondag.

Tijdsinvestering:

Afhankelijk van hoe vaak je kan en wil fluiten verschilt dit. De tijd die je kwijt bent aan het fluiten van een wedstrijd kan verschillen van 1,25 uur (JO12) tot 2 uur (Senioren).

Begeleiding en opleiding

De vereniging streeft er naar om per jaar één opleiding aan te bieden voor de mensen die geinteresseerd zijn om te gaan fluiten. Indien een persoon toch meer opleidingen wil volgen kan dit in overleg met de vereniging gerealiseerd worden. Ook zijn er op de club ervaren scheidsrechters die graag willen helpen in het begeleiden van scheidsrechters die dit graag willen.

Voor meer informatie kun je je wenden tot Melvin Pot

Reageren op de vacature